آیت‌الله علم‌الهدی: حج، یک سفر معنوی انسان‌ساز و سرآغاز تحول و تعالی است رئیسی از بندر نوشهر بازدید کرد گلایه امام جمعه موقت تهران از مصوبه مجلس برای تعطیلی شنبه‌ها آیت‌الله علم‌الهدی: سیل اخیر یک بحران غافلگیرکننده بود| ابراز تسلیت به خانواده‌های داغدار مشهد و خراسان رضوی شماره شهدای نوار غزه به ۳۵ هزار و ۳۰۳ تن رسید رئیسی: اقدامات انجام‌شده برای اقتصاد دریامحور در کشور کافی نیست تعیین محل جدید سفارت جمهوری آذربایجان در ایران فرمانده کل ارتش: جهان به دو دوره قبل و بعد از عملیات «وعده صادق» تقسیم شد سفارت رژیم صهیونیستی در استکهلم هدف قرار گرفت روسیه حملات گسترده اوکراین با ده‌ها پهپاد و شهپاد را خنثی کرد گفت‌وگوی تلفنی رئیس جمهور با استاندار خراسان رضوی| پیگیری وضعیت امدادرسانی به سیل‌زدگان تعطیلی محور‌های گردشگری، تفریحی و بوم‌گردی مشهد تا روز دوشنبه (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) روزنامه تایمز اوراسیا از فعالیت ۲۳ گروه بزرگ تروریستی در افغانستان خبرداد درخواست ایتالیا از رژیم صهیونیستی برای پایان عملیات نظامی در رفح رئیسی در مصلی ساری: استفاده از تولید داخل برای ما در اولویت است برگزاری جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران خراسان رضوی | وزیر کشور: خسارات سیلاب مشهد را حل و فصل می‌کنیم + فیلم عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب در مشهد: عملیات وعده صادق مفهوم ایران قوی را در معرض دید قرار داد افسران میدان جنگ شناختی با دشمن، اصحاب رسانه و روابط‌عمومی‌ها هستند حملات هوایی سنگین رژیم صهیونیستی به شرق لبنان + فیلم (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

«علی رسولیان» مدیر مجتمع سنگ آهن سنگان شد

  • کد خبر: ۲۰۹۶۳۷
  • ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۶
«علی رسولیان» مدیر مجتمع سنگ آهن سنگان شد
طی مراسمی با حضور رئیس هیات عامل ایمیدرو، «علی رسولیان» به‌عنوان مدیر جدید مجتمع سنگ آهن سنگان معرفی شد. او پیش از این معاون وزیر صمت بود و قبل تر نیز در سمت معاونت اقتصادی استاندار خراسان رضوی فعالیت می‌کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، امروز با حضور «محمدرضا موثقی‌نیا» معاون وزیر صمت و رئیس هیات عامل ایمیدرو و نیز اعضای هیات اجرایی مجتمع، «علی رسولیان» سمت مدیریت مجتمع سنگ آهن سنگان را برعهده گرفت.

در این برنامه موثقی‌نیا، ابتدا از اقدامات انجام شده در طول یکسال مدیریت «محمد گل‌محمدی» تقدیر به‌عمل آورد و در ادامه بر نقش آفرینی بیشتر این مجتمع در تامین خوراک واحد‌های فولادی به ویژه حرکت در مسیر طرح جامع فولاد تاکید کرد.

وی با اشاره به اهمیت این مجتمع در آینده صنایع فولادی کشور، خاطرنشان کرد: برنامه‌های اکتشاف، باطله‌برداری و توسعه زیرساخت‌ها در اولویت برنامه‌های سنگان قرار گیرد.

رئیس هیات عامل ایمیدرو تصریح کرد: این مجتمع امروزه میزبان سرمایه‌گذاران بزرگ فولاد کشور است و ضرورت دارد، برای افزایش ذخایر فعلی، برنامه‌های جدیدی ارائه شود.

وی به مجاورت این معدن با کشور افغانستان اشاره و تاکید کرد: توسعه اکتشافات و همکاری با افغانستان برای تعمیق فعالیت‌های معدنی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

موثقی‌نیا گفت: با توجه به سوابق اجرایی دکتر رسولیان، انتظار توسعه روزافزون مجتمع و رفع چالش‌های فعلی را داریم.

رسولیان پیشتر سمت‌های مختلفی از جمله معاونت وزیر صمت و مدیر عاملی شرکت شهرک‌های صنعتی ایران و معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی را بر عهده داشت.

در این برنامه، گل‌محمدی با ارائه گزارشی، اظهار کرد: طی یک سال مدیریت در این مجتمع میزان اکتشاف ۲۳۰ درصد، باطله‌برداری ۱۰۳ درصد، فروش دانه‌بندی سنگ‌آهن ۱۳۳ درصدی و وصول مطالبات ۲۷۵ درصد نسبت به دوره یکسال پیش از آن، رشد کرده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->